Să-ncercăm şi cu bocancii

Mă sună un bun prieten intr-o dimineaţă:

– ‘Neaţa, bă am o pereche de bocanci noi…zice el

– Foarte bine, să-ţi trăiască şi să-i porţi sănătos !

– Nu vrei să ţi dau ţie?

– Păi nu i-ai cumpărat să-i porţi tu?…am spus prudent.

– Ba da dar după trei zile de purtat a început să mă doară rău coloana , şoldurile, rinichii…ce să mai spun…cred că nu se potrivesc cu mine şi cu piciorul meu.

– Mda…zic eu expert…mai bine că nu mai umbli cu ei că de la coloană pleacă toate belelele în organism. Ai paradită coloana…te paradeşti de tot în scurt timp. Îţi scurtezi viaţa cu cel puţin 10 ani.

– Deci îi vrei sau nu îi vrei? că sunt noi nouţi. Îi porţi şi tu şi vezi dacă ai probleme cu coloana sau altceva.

– Păi îi iau că tot aveam nevoie de unii noi da’ dacă nu mă împac cu ei ce naiba fac?

– Îi dai şi tu  unui ţigan acolo…

– Păi de ce să-i dau unui ţigan, ce …unui român de al nostru îi strică?

– T’eşti damblagiu? Cum să-i dai unui român, că ăla e de al nostru băi zambilă!

Am bătut palma dar stăteam şi mă gândeam după asta: al draq’ Ceauşescu ăla…i-a trimis la muncă în loc să se gândească la bocanci.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

