PNL căţelul PSD

Am un căţel…de fapt am doi dar unul este mai important…care îmi solicită zilnic alocarea de  ceva timp ca  să-i satisfac poftele. Faza cea mai neplăcută este când plictiseala statului în casă şi a moţăitului prin tot felul de cotloane îl determină să mă agaseze cu o atitudine voit autoritară (în capul lui) pentru puţin divertisment adică pe şleau spus o mică ieşire la iarbă verde…adică la trotuar…Vă rog să mă credeţi că până nu rezolv treaba nu mai am linişte în casă. Odată ieşit pe poartă o zbugheşte efectiv într-o ţopăială dementă spre “cunoştinţele” sale de pe stradă care, spre ciuda lor şi satifacţia lui, stau închise în curţile vecine. Evident începe o hămăială reciprocă (or fi înjurături ?) pînă când se satură şi trece la următoarea cunoştinţă. Îl las în pace să-şi consume energia acumulată datorită unui trai prea bun, ştiind că după ce revine acasă o să am un “trai tihnit”pentru încă 24 ore.

Aceiaşi impresie îmi este indusă de ieşirile la “rampă” ale lui Crinuleţ. Nu ştiu câtă importanţă reală are acest…să-i spunem lider…pentru greii din PSD dar, cel puţin în ultima vreme, este tot mai evident că i se dă drumul din când în când din lesă pentru ca să mai “hămăie “puţin pe limba lui, în timp ce stăpânul priveşte atent fiind gata să intervină atunci când ” hămăiala” depăşeşte o anumită limită, având în vedere că acest lider nu conştientizează noţiunea de limită. Ca şi în cazul căţelului meu, după o hămăială bună şi fără folos, lucrurile revin la normal şi toată lumea este mulţumită. Căţelul că s-a dat “rotund” pe toată strada umflându-şi pipota de importanţă iar eu că voi fi lăsat în pace în treburile mele. Singura diferenţă dintre căţelul meu şi Crinuleţ este că al meu nu acceptă lesa.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

