Cifra 5…sănătate curată

Familia Cincinescu locuieşte la etajul 5 al blocului nr. 5 de pe strada Cincinat Pavelescu.

În fiecare zi  familia Cincinescu mănâncă 5 porţii de sănătate adică o legumă, o “fructă”, o “sucă” naturală şi încă fo două care se termină în “ă” pe care nu le mai ştiu din păcate.

Datorită acestor 5 porţii, Cincinică cel mic este campion în clasa lui…bineînţeles a 5 a.

Astăzi a dat 5 goluri şi are 5 admiratoare secrete.

La şcoală are numai note de …hm…5×2= 10

În fiecare după amiază la ora 5 familia Cincinescu se adună şi mănâncă a 5 a porţie dintr-o legumă, fructă…etc

Cam asta era reclama  care se derula alert pe ecran pe la ora 5+3=8 pm în timp ce Cincinică privea îndobitocit cartea de istorie deschisă provocator la “Războaiele lui Cezar cu Galii”, temă pe care trebuia s-o bage în capu-i colcăind de legume şi fructe până mîine dimineaţă. Starea de spirit era în cădere liberă în timp ce gândurile îi zburătăceau a desnădejde prin mintea-i poftind a copane de pui rumenite la ceaun sau oareşce mici părpăliţi la grătar şi tăvăliţi în muştar iute.

Şi în fond  ce mă înteresează pe mine…gândea el…că Cezar ăsta i-a bătut pe Gali. Eu când l-am bătut pe Iliuţă dintr-a treia că nu voia să-mi de o ţigară…nu m-am lăudat atâta. Mamă… ce bumbăceală i-am tras.

Băi frate da’ nenorocită zi a fost asta care a trecut. Din alea 5 goluri care trebuia să le dau, două le-am ratat că mă jena Costel…firar coasta lui a dracului. Din paraşutele alea de 5 admiratoare au rămas doar 4 că Svetlana s-a mutat la altă şcoală. Maică-mea cine ştie pe unde umblă că la ora 5  nu era acasă iar babacu în mod sigur face politică la cârciumă şi la ora asta desi ştie că la ora 5 fix trebuie să fim toţi aici să consumăm a cincea porţie de sănătate…

Cum o gândesc, cum o învârtesc tot la concluzia asta ajung…s-a dus dracului sănătatea mea de acum încolo…Păcat…şi ce perspective frumoase aveam!!!

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

