Premiul

Sun nervos. Sunt foarte nervos. Sunt de irascibil de nervos. Dar cel mai nervos sunt când nu sunt nervos şi fac totul ca să devin nervos. De când s-a lansat …la congres… provocarea pentru găsirea unui slogan pentru alegeri… contra unui Premiu… nu mai dorm noaptea, beau cafea după cafea până m-apucă tremuriciul în firele de păr, sudez ţigară la ţigară de mi s-au îngălbenit deştele, mă plimb prin pivniţă (locul de creaţie) precum leul în cuşcă, mă zbat în idei precum peştele în năvod sau iepurele când îl prinzi de urechi, mă scarpin peste tot, mă cufuresc din sfert în sfert de oră de am consumat cinci suluri de hârtie igienică (din alea “economia familiei).

Caut sloganul, îl simt plutind în atmosfera îmbâcsită din pivniţă plină de arome de cartofi putreziţi, canalizare înfundată, maculatură mucegăită şi rahaţi de şobolan îmbuibat cu Furadan expirat. Îl simt că este gata să erupă scânteietor precum erupţia Vezuviului într-o noapte fără lună. Îl simt răscolindu-mi măruntaiele precum mustul rece băut toamna pe nerăsuflate pe stomacul gol. Simt că este aici… ca un duh rău ce te învăluie cu răsuflarea-i fetidă.

Frazele cu mesaj îmi zburătăcesc prin neuroni precum vrăbiile în stol când le atacă motanul jigărit al vecinei, mă înconjoară (frazele nu vrăbiile) pervers şi tentant dar simt că încă nu l-am găsit încă pe cel care să-mi aducă Premiul.

Dar ştiu că EU VOI LUA PREMIUL că mi-a zis mie o baba ghicitoare astă toamnă la târg la Bragadiru unde mă dusesem să iau nişte struguri să fac vin. Va fi…zicea ea…cel mai înălţător moment al vieţii tale.

Şi cum să nu fie! Vă închipuiţi cum este să am marea, unica, teribila, nemaiîntâlnita, nemaipomenita şansă ca…dacă este să câştig concursul…să mă întâlnesc cu CEI TREI… care să-mi facă neprecupeţita Onoare să dau mâna cu ei, să-i privesc în ochi încercând să le pătrund gândurile măreţe, să le ating mânecile de la haine îmbibându-mă cu mireasma lor de titani ai României viitoare. Un asemenea moment măreţ încrâncenă carnea pe mine făcând ca pulsul (numai la gândul scenei ce se va desfăşura) s-o ia razna ca un Ferrari pe o autostradă dreaptă. Ce idee înălţătoare au avut…o ÎNTÎLNIRE CU EI TREI…corifeii neamului, salvatorii neamului, strategii neamului, gura de oxigen a României viitoare. Nu s-au coborât atât de jos să ofere bani ca premiu întrucât onoarea de a te întâlni cu ei face (pe bună dreptate) mai mult decât rezervele de aur ale ţării.

ŞTIU că voi trăi momentul acesta şi deja mi-e frică să nu mă pierd, să nu mă scap pe mine, să nu transpir, să nu mi se umple ochii de lacrimi de recunoştinţă, să nu mi se tulbure cuvintele în gâtu-mi becisnic ca să-mi pot exprima recunoştinţa şi profunda gratitudine pentru acordarea a cinci minute din timpul lor preţios persoanei mele umile…un nimeni pe aceasă planetă şi în această ţară.

Ridic în slăvi pe cel ce a avut această magnifică idee şi îngenunchez cu smerenie pentru proslăvirea “în veci” a marilor oameni ai ţării : Ponta, Crin şi Constantin.

N.A.   Pentru cei nedumeriţi, dar care au avut deja răbdarea să citească această postare, trebuie să fac o completare în virtutea faptului că ma cheamă ” Ochiometru” şi nu îmi scapă nimic ( mă rog…discutabil…)

La “adunătura” zisă miting a USL, camaradul Crin, în infatuarea sa malignă, copleşit de umbra lui Mircea la Cozia…precum băşina porcului de balega vacii… şi de spiritul dominator al lui Ştefan CEL Mare (cel puţin aşa cred eu că a simţit în măruntaiele-i poroase care nu digeră politica de calitate ci numai cea de mediocritate), mobilizat de zbieretele din sală care îl ungeau la inimă precum linsul maimuţei la curui rănit de ţepii arborelui de argan, mobilizat de pupincuriştii anonimi (pentru noi) din apropiere, a propus un concurs pentru alegerea unui ” SLOGAN” de alegeri pentru care marele premiu să fie o “întâlnire” cu cei trei mari oameni de stat…Ponta, Crin, Constantin. Lenin, Stalin, Napoleon, Churchil, Burebista, Pericle, Cezar, …rahaţi în ploaie…! ce mama dracului. La vremuri noi tot noi!

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

