Marea păcăleală episodul IV… şi ultimul

Mai mulţi prieteni stăteau la un şpriţ într-o seară şi-şi povesteau “poveşti”. Unul începe o chestie despre o întâmplare de la o  vânătoare la care a participat:

– ….Şi cum mergeam pe potecă…deodată…la nici 10 metrii…un lup nenică…Ridic arma şi trag…trag. Zob l-am făcut. Mă uit în stânga…doi lupi dădeau să sară la mine trag…trag…trag…trag…I-am mierlit şi pe ăştia. Mă uit în dreapta…patru lupi daţi în măsa rînjeau la mine.Trag…trag…trag…trag…trag…trag…trag…trag…I-am terminat. Când mă uit în spate…opt lupi…pun puşca la ochi şi… trag…trag…trag…trag…trag…trag…trag…trag…trag…trag…trag…trag…trag…trag…trag…

– Hoooo mă…şi când dracului mai încărcai puşca ?

– Păi ce …mai aveam timp…!!!

Aşa se va întâmpla şi acum cu toate promisiunile astea de copil neînţărcat…alde Ponta…nu va avea timp să încarce bugetul… că de lupi…cât cuprinde…

This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

