Timeo danao et dona ferentes

Adică…mai pe româneşte…fereşte-te de GREC.

Astăzi…să tot fi fost orele 13 p.m. am reuşit să mă întorc acasă…în fine. Cu limba scoasă de un cot de căldură (ce căldură nene…caniculă, zăpuşeală,teroare umană, genocid…) am pătruns în vastele-mi “palate”răcoroase spre bucuria constantă a celor doi căţei ai mei care parcă nu mai mă văzuseră de o lună, nicidecum de azi dimineaţă. Primele gesturi (pe lângă tradiţionalele vorbe şi gesturi pentru căţei gen : pleacă bă d-aici că mă umpli de păr sau nu mai da din coadă că faci cald) a fost un duş scurtuleţ, deschiderea unei doze de Ursus fără alcool dar cu multă bere rece în ea şi trântirea lenevoasă pe canapea pentru încă un episod pasionant din serialul zilnic “Ce prostii mai promite Ponta” vizionabil la TV la orice oră.

Deschid televizorul şi în loc să-l văd pe Ponta cu mutra lui fericită de parcă face reclamă la Dulcolax ” efecte sigure şi imediate”, apare pe ecran o pată mare albastră cu un text simplu dar blocant : Post suspendat pentru neplată !!! Romtelecom Dolce.

Starea de prosteală a durat cam un pahar de bere după care am trecut la “atac”. Am scos “arhiva” de plăţi, m-am convins că am fost un client disciplinat şi am pus mâna pe telefon pentru a telefona la telefoane…care mai de care cu numere mai ciudate…scrise pe factură…După aventuri îndelungate (pe banii mei) apăsări de diverse taste ce eliminau toate posibilităţile de a nimeri în altă parte (exceptând spitalul 9) am reuşit să dau de un “adormit” care mi-a spus scurt că am o restanţă de…mama măsii…I-am explicat că am plătit în iunie ce mi s-a spus în urma unui punctaj…draci…o ţinea langa…am de plătit. Bun, zic eu, da chestia asta când a apărut ? Acum cinci zile…zice el…Păi şi…mai păsuiţi-mă până mîine. Nu’s poate…plătiţi sau nu vă reconectăm. Bun …şi dacă plătesc…când mă reconectaţi ? Nu ştiu…în cel puţin 24 de ore. Adică poate să fie şi mai mult !!!??? Se poate…o zi bună şi trosc  telefonul.

Bogatul , savurosul şi ineditul meu repertoriu de înjurături s-a revărsat pe tot parcursul echipării mele pentru o nouă ieşire în arşiţă spre un centru de încasări. Da’ puteam eu să mă lipsesc de Ponta astăzi ???

Ajuns …în fine…la casierie, dau de o bilijboacă de vreo 25 ani, urâtă cu draci, cu gura pungă de parcă înghiţise un chil de corcoduşe şi cu un drag de muncă precum mie să ling sare.

– ‘Ziua…am venit să plătesc da’ nu ştiu bine cât… că n-am primit factura.

– Nici n-o s-o primiţi…

-…!!!…Adică…păi şi eu ce plătesc…sau mai trec pe aici zilnic…mai stăm…mai vorbim…mai glumim…

– O primiţi online.

– Cine…eu ? De când?…Că mă uit zilnic pe internet şi n-am văzut nimic…că d’aia sunt aici

– Păi dacă n-aţi cerut.

– Păi cui să cer…că nu m-a întrebat nimeni…!!!

– Nu ştiu…nu-i treaba mea…dar sunaţi de cel puţin de două ori pe lună la telefonul Romtelecom şi aflaţi factura.

– Păi don’şoară…fac la impulsuri de mă costă cât juma’de abonament până îmi răspunde cineva…şi asta dacă sunt tenace şi am răbdare că…

ŞI ATUNCI MI-A PICAT FISA…GRECU’ FACE PROBABIL JUMA-JUMA CU COMPANIA DE TELEFOANE

Al dracu grec…neamu’ ăsta este în stare să ne vândă şi căcăreze de capră pe post de măsline…fraieri să găsească. Da’…a luat el Romtelecomul aproape pe veresie ?…l-a luat…iar acum jucăm sirtaki nu brîul…c’aşa vrea muşchii lui

This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

