Dilema lui Crin

Razele obraznice ale soarelui torid de vară  se insinuau deja printre jaluzelele trase în  dormitorul apartamentului de cinci stele unde Crin încă tolănea cu ochii închişi în patul matrimonial ce-i aparţinea de drept atâta timp cât nevasta (spre marele său noroc) era plecată la Consiliul Europei. Nesimţitele raze perverse îi loveau ochii parcă amintindu-i că este deja ora prânzului, oră la care deja trebuia să fie în plină activitate de apărare a democraţiei româneşti pe la un senat…pe la întrunire ceva…în fine. E drept că Zuzu vecina, cu care a făcut mare paranghelie aseară, nu prea înţelege treburile astea…dar în restul înţelege al naibii de bine ce trebuie să facă.

Uaaaaahhh ! căscă…şi deschise ochii buimac. Băi…ce draci…e numai unşpe? Păi eu la ora asta….Aoleu…stai că azi e chestia asta cu senatul…cu Blaga…cu avocatul poporului…phiii…ce de treabă nene…şi ce sfârşeală am în mine…al dracului Zuzu asta…îl omoară şi pe Băsescu dacă vrea…nu ea…el, la o adică…

Uaaaaahhh! Se dădu jos din pat cu gesturi bătrânicioase, se privi critic în oglinda cât un perete privindu-şi pieptul costeliv, picioarele aschilabice, curul ca o smochină, părul slinos şi căzut pe ochi, burta ţuguiată cu buricul în jos…Ce draci i-o fi plăcând lu’ Zuzu dă mine ??? zise el în timp ce se târa cu mintea tulbure spre duş. A dracului Zuzu.!!!

Şuvoiul de apă călduţă îi mângîia coastele proeminente producându-i o învigorare evidentă a neuronilor amorţiţi de inactivitate. Crin căzu pe gânduri…cu capul căzut şi laţele-i atârnându-i. Gândea…gândea profund…gândea foarte profund… deşi era cam devreme…că doar nu trecuse ora unu de prânz.

Băi…ce dracului m-am băgat eu în toată daravela asta cu Viorel Ponta. Ce bine era când eram profesor de istorie la lipovenii mei în şcoala din sat ( adevărul că la media de 5,20 de absolvirea nici nu aveam unde să mă duc). Boierie nene…două ore pe săptămână…care şi alea nu le ţineam că n-aveam la cine că ăia mici erau plecaţi pe baltă. Icre cât cuprinde…peşte…nu mai spun…samahoancă en gross…somn,,,ăhăhăăă…lux…pe săturatelea. Doi ani de trai de nu se poate. Apoi…muzeograf…doi ani…doi ani de soileli babane. Apoi încă doi ani de profesorat tot două ore pe săptămână…viaţă nene…Uaaaaahhhh ! Ce viaţă frate.!!! Ca ministru al sportului…că am făcut prostia să mă înscriu în PNL…a fost cam nasol în prima lună…sculat de dimineaţă…mers la birou…citit acte…semnături…întâlniri…picam de somn. Noroc că i-am lăsat pe ceilalţi să se ocupe…că au făcut ei praf totul…asta-i altă treabă. Oricum…cred că 10 ani de activitate(scriptic nu faptic) cu carte de muncă este suficient…am slujit suficient patria. Uaaaahhhhh!!!

Şi acum…Preşedinte…adică program nonstop de la şase dimineaţa pînă hă…hă…hă…Băi frate trebuie să vorbesc cu Viorel treaba asta…să mă lase dracului să dau cu gura ici colo…da nu Preşedinte…da’ ce sunt eu…supus austriac ?…ce…m-am măritat cu ţara?…Mă supăr…mă duc la lipovenii mei…că şi aşa…cu mine …fără mine…tot dracul ăla e. Ce’s eu…papiţoiul lor?…viaţa e una…asta mai îmi trebuie…

Ieşi de sub duş blegos reînvigorat dar cu o hotărâre de nestrămutat în ochii de peşte de galantar îşi spuse : Viorel să facă în aşa fel să ia toate atribuţiile preşedintelui..că altfel nu accept nici de al dracului. Hai acolo…o beută cu ceva delegaţii…o vizită în străinătate…mai merge…da’ ATÂT!….AM ZIS!

 

 

This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

One Response to Dilema lui Crin

  1. Mihai says:

    Care burtă, domnule? Că doar e zvelt ca un… ca un… n-am cuvinte, dar am o poză: http://sareinochi.files.wordpress.com/2012/05/crin-antonescu-cu-slitzul-descheiat.jpg
    By the way: funcţionează aici html la comentarii? Că mi-e prea lene să încerc singur.

Leave a Reply

